FAQ

Veelgestelde Vragen (FAQ) – NuviaSol

1. Wat is jullie retourbeleid?

Bij NuviaSol heb je 30 dagen retourrecht. Je kunt je bestelling tot 14 dagen na ontvangst annuleren. Daarna heb je nog eens 14 dagen om het artikel retour te sturen.

  • Het product moet ongebruikt zijn en in originele staat.
  • De retourkosten zijn voor eigen rekening.
  • Stuur een mail naar info@nuviasol.nl met je bestelnummer om je retour aan te melden.

Hygiëneproducten waarvan de verpakking is geopend, kunnen niet worden geretourneerd.


2. Wat is de levertijd?

Bestellingen worden meestal binnen 2 tot 5 werkdagen bezorgd. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een trackingnummer via e-mail.


3. Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, zolang je bestelling nog niet is verzonden. Neem zo snel mogelijk contact op via info@nuviasol.nl. Is je bestelling al onderweg? Dan kun je het pakket weigeren of retourneren nadat je het hebt ontvangen.


4. Hoe kan ik betalen?

Je kunt bij ons veilig betalen via:

  • iDEAL
  • Klarna (achteraf betalen)
  • Creditcard (Visa/Mastercard)
  • Bancontact (voor België)

5. Mijn bestelling is beschadigd aangekomen. Wat nu?

Dat vinden we erg vervelend. Stuur binnen 48 uur na ontvangst een e-mail met foto’s van het beschadigde product en de verpakking naar info@nuviasol.nl. We zorgen dan zo snel mogelijk voor een passende oplossing.


6. Ik heb geen orderbevestiging ontvangen. Wat moet ik doen?

Controleer eerst je spamfolder. Zit de e-mail daar niet tussen? Neem dan contact op via info@nuviasol.nl zodat we kunnen controleren of de bestelling goed is doorgekomen.


7. Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, zodra je bestelling is verzonden ontvang je een e-mail met een track & trace link. Hiermee kun je je pakket volgen tot aan je deur.


Heb je een andere vraag? Neem dan gerust contact op via info@nuviasol.nl. We helpen je graag verder!